سیم لخت کن نورس

سیم لخت کن نورس

آماده ارسال
خرید محصول سیم لخت کن نورس

قیمت: تومان ۷۱۹,۰۰۰

موجودی:1 عدد در انبار

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
معرفی کوتاه

سیم لخت کن نورس

سیم لخت‌کن اتوماتیک نورس دارای دسته ارگونومیک خوش دست ضد خستگی از جنس PVC هست. از این ابزار جهت لخت کردن سیم‌های اسپیکر، سیم‌های تلفن، سیم برق و غیره استفاده می‌شود. بدنه این سیم لخت‌کن مستحکم و تولید شده به روش ریخته‌گری (Die-Cast) است. بین دسته‌ها فنری مقاوم و نرم وجود دارد تا دسته به طور اتوماتیک به حالت باز شده قرار گیرد و کار را برای کاربر آسان نماید. سیم لخت‌کن اتوماتیک نورس دارای استاندارد CE از اتحادیه اروپا است تا کاربر با آسودگی خاطر از این کالا استفاده نماید.
توضیحات

نقد و بررسی محصول

از این وسیله برای برداشتن روکش پلاستیکی سیم از روی رشته‌های مسی جهت اتصال یا پیوند می‌توان استفاده نمود. لازم به ذکر است هنگام برداشتن روکش پلاستیکی سیم باید سیم لخت‌کن مناسب با سایز (AWG) انتخاب نمود تابه رشته‌های مسی آسیبی وارد نشود در غیر اینصورت توان انتقال جریان سیم افت نموده و سیم بازدهی کامل خود رانخواهد داشت. « سیم لخت‌کن اتوماتیک نورس مدل NR-AWS01 دارای قابلیت لخت کردن سیم‌های تک و رشته‌ای را دارد. این نوع از سیم لخت‌کن‌ها دارای شیارهای متناسب با سایز بوده و دارای دو فک به صورت V شکل است که هنگام لخت کردن سیم این دو فک با فشار دست کاربر از هم دور می‌شوند و روکش پلاستیکی از رشته‌های مسی جدا می‌کنند. از مزیت این سیم لخت‌کن‌ها می‌توان به لخت کردن سیم‌ها در وسط سیم اشاره کرد. به وسیله این ابزار می‌توانید به راحتی و تنها با یک دست روکش سیم‌های مفتول و افشان را بردارید. این سیم لخت‌کن توانایی لخت کردن سیم در 5 سایز مختلف در سایزهای 1، 1.6، 2، 2.6 و 3.2 را دارد. تیغه این ابزار از جنس استیل سخت کاری شده و حرارت داده شده است.

کیفیت ساخت خوب
ارزش خرید به نسبت قیمت خوب
نوآوری خوب
امکانات و قابلیت ها خوب
سهولت استفاده خوب
مشخصات

مشخصاتسیم لخت کن نورس

جنس بدنه

استیل

جنس دسته

فلز

حداکثر میزان باز شدن

50 میلی متر

نوع انبر

سیم لخت کن

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از هایپر ابزار مرکزی تاچارا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

کیفیت ساخت

ارزش خرید به نسبت قیمت

نوآوری

امکانات و قابلیت ها

سهولت استفاده

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۷۱۹,۰۰۰